årsrapport 2008, teamhåværninn

Forside Forum Diverse Årsrapporter 2008 årsrapport 2008, teamhåværninn

Dette emnet inneholder 4 svar, har 4 deltakere og ble sist oppdatert av Profilbildet til teamhAvArninn teamhåværninn 11 år, 3 måneder siden.

Viser 5 innlegg - 1 til 5 (av totalt 5)
  • Forfatter
    Profilbildet til teamhAvArninn
    teamhåværninn
    Deltaker

Hei!

Starta med trolling i år, kjøpte meg en askeladden 16 fot m 30 hk.Fikk ikke med meg vårsesongen 👿 for jeg kjøpte båten etter det.Men har dorget mye før jeg kjøpte den,med en 14 f m 4 hk, men mest i sjøen. (sandebukta og drammensfjorden).

Men det har blitt en del fisk etter jeg begynte å trolle også,ikke de helt store men. For de mista jeg jo så klart. [men de kommer 😀 )

Fikk ikke med meg vårsesongen så jeg gleder/gledet meg til høstsesongen,men nå har jo så klart motoren blitt ødelagt 😈

Men må vel prøve å få tak i en billig motor til jeg har fått fiksa den andre,kløøøøøøøøøøøøøøøøøøør i finga etter å FISKE 🙂

Legger ut bilder av noen av fiskene jeg har fått,en helt grei start for en fersk troller 🙂

Kjempe gromt å lese fiskerapporter og se bilder av dere som Håværn inn 🙂

Fant ikke ut åssen jeg la ut bilde 🙁 så jeg skriver opp noen av de største fiskene jeg har fått i år,blei ikke så mange fisketurer jeg hadde håpet på men 🙁

Sei: 9 kg og 4,12 kg på dorget wobbler i sandebukta (sei på 9 kg 5m ned på dorget wobbler,helt rått 😀 )

sjøørret: 1,9 kg og 1,3 kg på wobbler i drammensfjorden (mista en stooor en 👿 ))

Gjedde: 7,8 kg og 5,9 kg på wobbler (øyeren og tyrifjorden)

Asp: 2 kg på wobbler (øyeren)

Gjørs: 1 kg wobbler(øyeren)

Ørret: 3,5 kg og 3 kg på wobbler (tyrifjorden og mjøsa, mista en stooor en på mjøsa 👿 )

En litt kort og kjedelig rapport men. 😳

Håper på mer og større fisk nå i høst og gleder meg til å lese deres fiskerapporter 🙂

SKITT FISKE TIL ALLE 😀

[/img][/url]

Profilbildet til Flodström
    Flodström
    Deltaker

Hei teamhåværninn. Fin rapport du lagt inn. Spennende med nye arter (Asp, Gørs, det har vi ikke her på Vestlandet 🙁 )

For å legge in din bild/bilder går du til: https://sportsfiske.nu/foto/ og velger antall bilde som du ønsker legge in (som en eksempel her 3 stk).

klikker ok og da får du opp denne siden: https://sportsfiske.nu/foto/?g=u&num=1

Du velger «Aldri» og sen legger du inn din e-postadresse.

Sen klikker du på «Browse» og i neste trinn så velger du dei 3 bildene på din maskin som du ønsker at vise, ein om gangen tils alle er på listen.

Da du har valgt dei tre bildene så klikker du på upload (laste opp) og da får du opp ei ny rute der du har dine 3 bilder i små format

tilsammens med to linker til hver av dei 3 bildene du lastet opp.

For å poste et bilde så er du nødt til å kopiere den linken som er overst for hver disse bildene. Du må kopiere hele bildelinken

og sen «limer» du in den linken i teksten på dit innlegg her på trollingfiskeforum. Ikke kopier den andre linken (for et bilde),

det er originalformatet og er som regel for stort til vanlig bruk i en post. Du må gjøre dette moment tre ganger hvis du har tre bilder du ønsker

at vise. Du kan også ha tekst mellom bildelinkene da du skriver et innlegg som f.eks. forklarer hva for noe bilden forestiller.

Har du spørsmål vedr. dette så send en PM til meg. 😀

Profilbildet til TeamMayday
    TeamMayday
    Deltaker

😀 Fin Rapport Håværninn,,ser at du fisker i saltvann også,med

både sei og sjø ørret,,er fersk sjøl også, og synes det er morro og lese at

andre også har blitt bitt av trolling fiske,,Skitt Fiske inn i Nyåret 😀 😀

Profilbildet til Rogern
    Roger`n
    Deltaker

Bra rapport! Vært borti mye bra fisk å ser jeg!

Skitt fiske i 2009!

Profilbildet til teamhAvArninn
    teamhåværninn
    Deltaker
Viser 5 innlegg - 1 til 5 (av totalt 5)

Du må være innlogget for å svare på dette emnet.

Glemt Passord?

Register deg