Fiskerapport Mjøsa 2007 – Q4 (Okt-Des)

Forside Forum Trolling i Ferskvann Fiskerapporter MJØSA Fiskerapport Mjøsa 2007 – Q4 (Okt-Des)

Dette emnet inneholder 133 svar, har 15 deltakere og ble sist oppdatert av  Anonym 12 år, 10 måneder siden.

Viser 14 innlegg - 121 til 134 (av totalt 134)
  • Forfatter

Ute i dag.

Sinnsykt møkka vær og MYE vind.Likker litt dårlig vær,men ikke vind.

Fikk en halv kilos,mens det enda var mørk.Fant mye fisk på loddet der det var litt roligere og snurra rundt der.

Så endelig dura det på taket.Ørret 3970 og 65cm,som etter en liten vissit i båten og selvutløser på kamera kunne settes pent ut igjen 😀

Fikk en kilos fisk etterpå også.Ga opp ved ett tiden da vinden dro til enda mere.

39273_s.jpg

Profilbildet til Flodström
    Flodström
    Deltaker

Meget pen gytefisk, grattis, fin størrelse og honør til kultiveringstiltaket Viberg.

(neste fisk blir nok en pen Jule-ørret trur jeg)

mvh Flodstrøm

Ute igjen en tur i dag og i dag var været kjempe fint,men fisken ville ikke bite.

Fikk en kilos fisk, som skulle hente venna sine men han lurte meg……..

Får håpe den kommer neste gang Flodstrøm 😀

ute og testen fiskelykke idag,men den manglet.

Ikke ett bett på hele dagen.

Neste gang! 😀

Anonym

Ikke et rist på østsida av øya i dag hell.

Blanka for 2. gang på rad 🙁

har fiska noen timer idag,fiska dueberget-brøttumsaga. slipte ut igjen på 50cm og mista en.

Ute igjen i dag.

Dro til Biri på morgenen og smalt på taket nesten med samme.

Noen saftige utras fulgte før det ble stille.Sveivet inn og vobblern var borte, men sena og sluklås var like helt.

Tror jaggu festet på Bombern røyk.Gørt, men men……..

Fikk etterhvert lurt en på 2,1kg.Ganske hissig fisk som var artig og kjøre på.

Profilbildet til Team Biri
    Team Biri
    Deltaker

Skal dere fiske nordover begynner det å haste, er blitt smalt oppi her i dag.

er en mulighet å binde seg fast i Mjøsbrua og ta med seg isborret 😉

40039_s.jpg

Fullversjon: https://sportsfiske.nu/foto/arkiv/16277/40039.jpg

Anonym

Ute en tur i varmen i dag.

Bet jevnt og trutt. Hadde et dobbelthugg som hver dro ut over 100meter snøre, fikk ingen av de og mistenker den ene for å være *****, ellers ble det 5 blanke mellom 1 og 2kg. Beholdt en 1.5kgs da den hadde skade bak gattfinnen… Fanden å kjølig det er å kjøre fisk i dette været, får jo ikke bakt seg en pris 🙁

Bet på alt en hadde uti, men Bomber var mest effektivt i dag. Helt i flata og på 10meter

Ute idag jeg også,men hos meg beit det ikke i det hele tatt.

Tok opp igjen båten også,så nå er det slutt på Mjøsa fisking for i år.

Anonym

Brrrrrrrrr en på 50cm som er større til våren

Profilbildet til Team Raufoss
    Team Raufoss
    Deltaker

15 kalde og årets siste tur!

Var i Gjøvik havna 0415 startet motoren men fikk ikke kjølevann. Etter gjentatte forsøk kunne vi endelig dra og prøve å fiske på mørten. Det var mye fisk å se på loddet fra 10 m og opp i overflaten,så alt ble satt ut i overflaten. 2 strike pro 1 bomber og 1 lappia som tidligere i høst fisket veldig bra. Kjørte bråstad, Dueberget og kolberg og tilbake uten at noe skjedde. Turen gikk over fjorden mot tangnes. Her var det nesten ikke fisk å se på loddet så turen gikk videre mot mengsol og bakka. Her gikk det på en som dro en del meter av snella, tok da opp den næmeste stanga ettersom det virket som det skulle vært en brukbar fisk. Hadde ikke før tatt stanga tur holderen før fisken gikk igjen. Kjedlig. Kjørte videre til stakan men ikke noe skjedde. Klokka var da blitt 11 og turen gikk inn til havna.

Sender en stor takk til Kristian Viberg og Kristian Nyholt for hjelpen jeg fikk lørdag.

Ønsker Dere alle en riktig GOD JUL og GODT NYTT FISKEåR.

MVH.

Bjørn Fjeldet

Anonym

Dro ut i 8.30 tida i dag, tjukk tåke og frostrøyk i havna. Tenkte nok at den letter lenger ut mot storfjorden, men neida… ble tjukkere og tjukkere. Sikten var ca 10 meter og snudde før en sluk var duppet i vannet. Brukte LANG tid inn igjen på tross av plotter, og er glad jeg valgte å ta det piano da en nesten raste i brufyllingen. Men men i morgen er en ny dag med nye muligheter

Anonym

Ute fra 830-1130 i dag. Ikke noe aktivitet på noen av stengene, så nå henger de i taket på fiskerommet og båten er snart på land. Havna is la seg mens jeg var utpå. Så årets siste tur ble en blanking gitt

Viser 14 innlegg - 121 til 134 (av totalt 134)

Du må være innlogget for å svare på dette emnet.

Glemt Passord?

Register deg