Fiskerapporter Mjøsa Høst / Vinter 2012

Forside Forum Trolling i Ferskvann Fiskerapporter MJØSA Fiskerapporter Mjøsa Høst / Vinter 2012

Dette emnet inneholder 9 svar, har 6 deltakere og ble sist oppdatert av Profilbildet til TeamBakka.Viberg TeamBakka.Viberg 7 år, 11 måneder siden.

Viser 10 innlegg - 1 til 10 (av totalt 10)
  • Forfatter
    Profilbildet til TeamBambus
    TeamBambus
    Deltaker

Nå starter snart høstsesongen opp igjen på Mjøsa. Her kan dere legge ut rapporter fortløpende.

Profilbildet til TeamWhitePearl
    TeamWhitePearl
    Deltaker

6.Oktober: 2 stk under minstemål

3dagers raport…

Fredag,Lørdag,Søndag.

Kort oppsummert rævva fiske for min del.

Fikk 4-5 små fisker som alle svømmer videre.

Virker som det har vært gjevnt over litt dårlig bett i helga, men Gratulerer til Atle Knapp med nok en punding.

å gratulerer Til Bjørn Fjeldet som gikk av med seiern i GFF sin konkurranse..

Profilbildet til TeamMayday
    TeamMayday
    Deltaker

Fiska helga jeg også, med 2 godkjennte på 54 og 52 cm innom båten en kjapp tur og 6 stk allt for små,,Tør

vel ikke bruke ordet ræva men fankern så seigt,,søndags morgen avslutta jeg ca kl 1100 med kun et utløs

på riggen som ikke satt som resultat…Gratulerer til Atle K med nok en Punding , gjør godt for psyken at det

fortsatt kommer opp noen storørreter, og håp om Storfisk på Trolling Festivalen til ØRTK, nå til helga 13-14 okt ,lever videre . 😛

Håper mange setter av helga og tar turen dit 😛

https://www.trollingklubben.no/

Profilbildet til raymondrudshaug
    tomic 737
    Deltaker

Utpå i går. Fisket fra Moelv og nedover mot Gjøvik. Fikk bare 1 stk for liten. Tok blå apex på 20 meter.

Profilbildet til TeamWhitePearl
    TeamWhitePearl
    Deltaker

13.okt: 4stk. En på 56 cm og 1,75 kg. De andre under minstemål. Djuprigg loddet mitt gikk rett til bunnen også…arrgh

Profilbildet til TeamScuirus
    TeamScuirus
    Styremedlem

Var på treffet på Hekshus i helga. Fisket lørdag og morgenen søndag. 6 fisk på lørdag, 3 lovlige på 50, 55 og 60cm, alle svømmer videre. Ikke et rist på søndag så det ble tidlig avslutning på fisket .

Jeg å var med på treffet i helgen, samt deltok på MTF.

Fikk 5fisker på lørdag.Ingen tellende i konkurransen.

Søndag fikk det briste eller bære. Kjørte opp Til Brøttum for og prøve lykken der.

å det gikk like dårlig som på Lørdag.En ørret på ca54cm og ei gjedde på ca 3kg…

Så fisket var dårlig,men treffet bra.

Gratulerer til Atle Knapp med Seiern i MTF.

Gratuler Trond Olav Med Størst fisk.

Profilbildet til TeamMayday
    TeamMayday
    Deltaker

Deltok på Mjøsa Trollingfestival i helga jeg også,,kun fisk under 55 cm grensa og fiske-psyken

er vel mere eller mindre rett i bånn akkurat nå,,men knall artig treff og mye latter prega helga ,på tross av

mangel på godkjennt fisk hos mange av oss ,,suverent at så mange som 56 båter tok turen

og Gratulerer til de av dere som klarte og få ombord fisk 😛

1. plass Atle Knapp

2.plass Trond Olav Granholt ,hadde også størst fisk på 5,1 kg

3.plass Tom Sturla hansen

Eftastur på Tirsdag med en liten en i retur.

Utpå Tidlig i dag og fiska 5-6timer.

Trøgt fiske og mye bølger.

Satte ut igjen en forliten en og tok med meg en matfisk på va 1,6-1,7kg..

Nå er sesongen over for min del, for nå ble båten med hjem igjen..

Viser 10 innlegg - 1 til 10 (av totalt 10)

Du må være innlogget for å svare på dette emnet.

Glemt Passord?

Register deg