Fiskerapporter Mjøsa vår/sommer 2011

Forside Forum Trolling i Ferskvann Fiskerapporter MJØSA Fiskerapporter Mjøsa vår/sommer 2011

Dette emnet inneholder 35 svar, har 5 deltakere og ble sist oppdatert av Profilbildet til TeamMayday TeamMayday 9 år, 3 måneder siden.

Viser 6 innlegg - 31 til 36 (av totalt 36)
  • Forfatter
    Profilbildet til TeamMayday
    TeamMayday
    Deltaker

utpå i natt også og beit litt utpå morrakvisten ,,5 lovlige med 3,1 kg og 65 cm øverst

+ en for liten. slapp unna gjedda i natt ihvertfall 😀

TeamMayday
    Deltaker

var en liten tur utpå i natt også, to gjedder og to Ørreter ,52 cm og en på 60 cm og 2,3 kg

var det som skjedde hos meg men Einar F tok nok en flott MjøsØrret på ca 5 kg Grattis Grattis 😀

Uten en tur på dagen i går og kjørte litt rigg i solskinnet,uten att det ga resultater..

Prøvde meg igjen på natta og da var jeg heldig og fikk lurt opp en fin Ørret på 4,3kg og 71cm.

Fikk også ei lita Gjedde.

Ellers var det andre som stor fisker i natt.

Gratulerer Inge og Arne med stor ørret 8,37kg,samt Lars Thomas med 6,22kg og Rune(Egon) med en på ca 6,2kg..

Tydelig att det var litt storfisk i farta i natt 🙂

TeamMayday
    Deltaker

to netter utpå på rad nå og ikke et rist i går natt, 2 stk som var innom

båten i natt med 53 cm øverst…tja ikke det store men prøver vel igjen om noen dager 😀

Ute igjen en tur i natt,uten att det ble det helt store..

Fikk ei Gjedde på +-6kg,som det var litt fart i..Så hadde litt trua på brukbar fisk ei stund,men..

Ellers så satte jeg ut igjen en snau 50cm på morgenen…

TeamMayday
    Deltaker

ikke utpå i natt sjøl men tikka inn en mms med Punding bilde nå nettopp,

Atle Knapp med en på 76 cm – 6,33 kg ,en feit og fin MjøsØrret og Gratulerer så mye Atle

med enda en flott Ørret 😀 😀

Viser 6 innlegg - 31 til 36 (av totalt 36)

Du må være innlogget for å svare på dette emnet.

Glemt Passord?

Register deg